Final countdownnn - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van nikkyenlisanne - WaarBenJij.nu Final countdownnn - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van nikkyenlisanne - WaarBenJij.nu

Final countdownnn

Blijf op de hoogte en volg

30 December 2013 | Nederland, Veldhoven

Haaaaa lieverdjes van ons!

Daar gaan we dan bijna......... Op 10 februari 2014 zullen wij om 13u trippelend het vliegtuig instappen, om het koude, natte, zeurende Nederland (eindelijk) te verlaten.

Onze prachtige reis van 3 maanden begint in Indonesie voor 6 weken, dan zullen wij 4 weken vertoeven in Thailand om vervolgens onze reis af te sluiten in Sri Lankaaaaaa.

Wil jij onze prachtverhalen en mooie kiekjes niet missen? Wil je weten of Nikky thee leert drinken tijdens een overnachting op een theeplantage... of overwint Lisanne haar vrees voor skydiven? Lees dan deze spannende blog en wij houden je op de hoogte van onze schitterende reis.

Liefs van ons. See you guys in Batavia café :)

  • 16 Januari 2014 - 14:13

    Marleen Hellings:

    Heeee!
    Heel veel plezier op deze mooie reis! Ik ga jullie volgen, leuk!
    Goede reis en tot lees ;-).
    Liefs, Marleen

  • 16 Januari 2014 - 15:24

    Claudia Van Der Velden:

    heel veel plezier en geniet ervan en we gaan jullie zeker volgen
    liefs claudia

  • 16 Januari 2014 - 15:39

    Esmee:

    Nikky en thee drinken, ben benieuwd. In Turkije is t me iig niet gelukt.

  • 16 Januari 2014 - 21:33

    Nina:

    Heel veel plezier dames, ik ga jullie op de voet volgen! Enne.......als de thee niet smaakt: pindasoep is ook heel lekker :-))))))))

  • 16 Januari 2014 - 22:58

    Mieke:

    Heeeeeeel veel plezier meiden! Wat een schitterende reis gaan jullie maken! Liefs, Mieke

  • 17 Januari 2014 - 14:49

    Marie-José Ansems:

    Gaat zeker weer een SUPER reis worden! Heel veel plezier samen en ga jullie zeker volgen! Xx

  • 17 Januari 2014 - 17:04

    Meintje:

    Gave reis hoor damens, geniet ervan en heb vooral heel erg veel plezier. Ik ben benieuwd wat jullie aallemaal gaan zien en gaan meemaken daar

  • 17 Januari 2014 - 20:52

    Annelies:

    Nicky en Lisanne
    Een superreis gewenst!!!
    Ik ga julli zeker volgen: dan reis ik een klein beetje mee!!!

  • 26 Januari 2014 - 20:46

    Marleen Van Spreuwel:

    Ik ga jullie volgen, have fun ladiessss!!!

  • 28 Januari 2014 - 15:54

    Helma:

    Hee reislustige meiden...zeker ga ik jullie ook volgen. Gisteren 1 dochter naar de andere kant van de wereld en binnenkort volgt nummer2....of eigenlijk nummer 3.......want nummer 2 blijft thuis in Nederland.
    Heel veel plezier/stress met de voorbereidingen haha!

  • 29 Januari 2014 - 15:04

    Mindy:

    Ik ga jullie zeker volgen! Veel plezier!!

  • 30 Januari 2014 - 08:57

    Danielle:

    Lies ik ga je missen!!!!
    Ik ga jullie verhalen zeker volgen :)
    Heel veel plezier meiden
    X

  • 31 Januari 2014 - 17:52

    Ina Wijnands:

    Hallo Nikky en Lisanne,

    Heel fijne leerzame reis gewenst
    " het gaat jullie goed".
    En een veilige thuiskomst.

    Groetjes Ina

  • 01 Februari 2014 - 08:09

    Anja Verbeek:

    Wou dat ik stiekem in jullie rugzak mee kon reizen! Heel veel plezier meiden, ik volg jullie hoor!

  • 01 Februari 2014 - 15:15

    Betsie Van Hoof:

    Hallo Nikky en Lissanne

    Een hele mooie reis super dat ik jullie kan volgen
    Kijk goed uit en tot over 4 maanden

    geniet er van veel liefs Betsie

  • 01 Februari 2014 - 18:04

    Angelique :

    Dames heel veel plezier en ik ga jullie volgen!!

    Geniet ervan :-)

    Liefs Angelique

  • 03 Februari 2014 - 12:28

    Anja Smits:

    Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's

  • 04 Februari 2014 - 19:01

    Monique:

    Heel veel plezier en geniet er van.Kom gezond weer terug.
    Heel leuk om jullie te volgen.groetjes monique

  • 05 Februari 2014 - 21:05

    Ad De Wert:

    Ik hoef niet alles te weten,maar ik hou jullie wel in de gaten.
    Heel veel plezier en let op jezelf!
    Heel veel groetjes,
    Ad & Babs de Wert

  • 09 Februari 2014 - 12:43

    Fam.wijnen:

    dames we wensen jullie goede en fijne reis en ben voorzichtig.

    jos & petra

  • 10 Februari 2014 - 09:30

    Mariken:

    Lisanne&Nikky,

    Een hele goede reis! Geniet van alle mooie ervaringen die jullie samen gaan meemaken!
    Groetjes Mariken X

  • 11 Februari 2014 - 15:24

    Ad:

    We kijken uit naar jullie verslagen op de site als jullie er toe in de gelegenheid zijn.
    In de tussentijd maar via appjes.
    In ieder geval goed geland en al naar Café Batavia geweest.
    Kom naar de reis de eerste nacht goed bij om daarna alles goed gaan te ontdekken .... xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 26492

Voorgaande reizen:

11 Februari 2013 - 11 Mei 2013

Indonesie-Thailand-Sri Lanka

Landen bezocht: